Friday, April 27, 2012

Fira med mig!

 HEJSAN!

Jag är så glad för så mycket och vill därför dela med mig till alla mina härliga följare som betyder så mycket för mig! 

FIRA MED MIG!

Jag vill fira att jag:
Har fått över 100 följare, 
Fått ett drömuppdrag som DT för PhunnyFace
och  för att jag snart fyller år!

Om du vill vinna i min bloggcandy som skriv en kommentar i detta inlägg samt länka min bloggcandy bild (den ovan) i din sidebar!
Denna bloggcandy är  endast till för mina kära följare, men om du vill bli följare och ha chans att vinna får du gärna bli det (men följ mig bara om du verkligen är intresserad av det jag skapar, tack)!

I bloggcandyn ingår följade:
K&Company Metal Art Nycklar
Doilies
PhunnyFace stämpeln  "Längtan"
PhunnyFace stämpeln "Förväntan"
Jolee´s boutique Paris Fleur de Lis
Minibags
Band
Jag kommer också lotta ut 3 små tröstvinster, varsin söt liten dekorationspåse från Recollections!

Bloggcandyn pågår till den 10 maj (härligt datum)!!!
Jag drar vinnarna den 11 maj!

Hoppas du vill fira med mig!

25 comments:

Majsan

ÅÅH GRATTIS till så många följare och ditt DT-uppdrag, så roligt :)
Självklart vill jag ju vara med och fira med dig :)
Är ju följare sen länge och har länkat i min sidebar :)

TREVLIG HELG!!

KRAMAR MAJSAN

Therese

Grattis till allt. Jag vill gärna vara med och fira. Följare är jag sedan tidigare och jag lägger in bilden i min sidebar.
Kram!

Cornelia

Klart att jag vill fira med dej!
Dina anledningar skulle lika gärna kunna vara mina:
Jag har just nu 99 följare... hoppas på nån till inom kort.
Jag är också DT för Phunnyface... stämpelföretaget med de finaste stämplarna ever!
Jag fyller år nästa vecka!

Tänka sej, va?! Så många sammanträffanden!

Så... jag tar med mej bilden på din goa candy och lägger in den i min blogg (om jag nu hittar hur man gör, sen Blogger byggt om hela rubbet! *S*)

Ha en underbar helg! Och du... återigen STOOOOOORT TACK för den fantastiska RAK-en som landade hos mej idag!

sofiutane

Stort grattis x 3!! Är följare sedan innan och har länkat i min sidebar. Stora kramar Sofi

Åsa/asamia

Grattis till så många följare, själv följer jag dig på Blogvin....och vet inte hur man får in sina bloggar man följer på bloggen i blogg.se - vet inte ens om det går tyvärr.
Hoppas du får en fin helg, och hoppas vi ses på mässan i Gävle nästa helg.
Kram

Sandra

Grattis!! Härligt med så mycket att fira!!

Har länkat i min sidebar!

Kram!

Marita Johansson

Mycket att fira.
Stort GRATTIS till dej.
Har varit följare ett tag och nu har lagt bild med länk i min högra sidebar

Kramisar

scrapparewa

Grattis till allt! Har varit inne hos dig och tittat runt lite, vilka fina kort du gör!
Vill gärna vara med och fira med dig! Länkar i min sidebar och följare har jag blivit!
Kram!

Hanna - Rebecca " TheMissHaven "

Grattis Till dig :) Hurra , Hurra !
Vill gärna vara med och fira ^^ Länkar i min sidebar...
Kram Rebecca

lilla jag

Grattis till allt! Följa dig gör jag gärna, brukar kika in här. Brukar aldrig ha tur att vinna någon blogcandy, men fira med dig kan jag gärna göra. Fin blogcandy i alla fall.

Ha det gott!

Kram Lilla jag

Nina

Det är klart att jag vill fira med dig och vara med på din fina bloggcandy. Kram Nina

Jok_96

Så härligt vännen med allt som du vill fira och jag gör det gärna med dig ;)

Tack för fina vinster som du lottar ut och lycka till med Dt-uppdrag och din fina blogg.

Kram Johanna.

Hildes Scrappeunivers

Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med og feirer deg og har lagt candyen i min sidebar!

Tusen takk for at du lager så mye fint og gir meg masse inspirasjon!

Krysser fingrene!

Klem

Anna

Massor med GRATTIS, så roligt att ha så mycket att fira! och Tack för chansen att vinna en sån härlig candy :)
Hoppas du har en härlig valborg
Kramis

Margareta

Fin blogcandy!
Såg att du och Oliver hoppas komma till Gävlemässan - det vore kul!! Hoppas vi ses då!
Kram!!!

Louise

Stort grattis vännen.
Så klart vill jag vara med och fira dig.
Många Kramar Louise

Mia

Ett stort GRATTIS till dig! Jag är så glad för din skull :)
Klart jag vill vara med och fira dig.
STOR kram!
/ Mia

Katarina

Grattis till DT-uppdraget och alla följare. Kram kram

Susanne

Såklart att jag vill vara med och fira dig....Ett STORT GRATTIS till alla följare och till DT-uppdraget... Ha en fin dag!!! Kramizar

Johanna Thelin

Grattis!! Jag vill gärna vara med och fira. Följare är jag sedan en tid tillbaka och en bild på candyn finns i sidbaren.

Ha det fint!

Emelie Pysslar

Så roligt att du fått så många följare! :) Vill gärna vara med och fira! Har kollat in på din sida lite då och då,men inte blivit följare. Men nu så!
Har lagt upp bild och länk i min sidebar:) Hoppas på tur!
Och Grattis!

citronlime

Stort GRATTIS till så många följare (jag är en av de) och ditt nya DT-uppdrag! :)

Jag har länkat i min sidebar.

Önskar dig en underbar helg!

Kattiz

Grattis!!! Ja du har mycket att fira och självklart vill jag vara med. Följare är jag ju sedan länge och bild ligger i min sidebar.

Att vara Dt för phunnyface är ju så roligt och jag saknar det faktiskt...
Men jag kikar in på allt fint ni skapar iallafall....
Kram Kattiz

Annette

Självklart vill jag vara med och fira dig!
Stort grattis till alla dina följare och till ditt nya DT uppdrag!!! Det är du väl värd!
Massor med kramar!

Lisan

HEj, Detta vill jag helt klart vara med på. Lite sent påkommet men vad gör man när man legat sjuk. Håller tummarna och hoppas på vinst. Kramis från Lisan

Post a Comment

Thank you for leaving me a comment, it makes my day!
Hugs Susy